خانه / مقالات بدنسازی و فیتنس / ۴ خوراکی اساسی برای افزایش حجم با بودجه محدود

۴ خوراکی اساسی برای افزایش حجم با بودجه محدود

روزی روزگاری، زمانی که از الانم خیلی کوچکتر بودم، بدنبال تغذیه‌ای برای به حداکثر رسیدن افزایش حجم عضلانی بودم و در این راه منحصرا با خوردن سیب زمینی و…

نوشته ۴ خوراکی اساسی برای افزایش حجم با بودجه محدود اولین بار در فیتنس پرو پدیدار شد.


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

استراحت مناسب بین ست ها

استراحت مناسب بین ست ها ۶۰-۹۰ ثانیه استراحت می تواند موجب افزایش بیشتر تستوسرون شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *